mjesecni favoriti

March & April favs.

Veliki pozdrav svima!

Jos jedan mjesec je iza nas i doslo je vrijeme za nove mjesecne favorite. Buduci da favorite za Ozujak nisam napisala jer nisam imala dovoljno proizvoda koje sam voljela, odlucila sam ih sve skupiti i napisati ih zajedno u ovom postu. Proizvoda ima nesto vise pa da ne duljim, najbolje da se odmah bacim na posao.

IMG_20160422_173435

Prvi favorit kojeg sam koristila kroz cijeli Ozujak i Travanj i skoro potrosila je Byphasse gel za umivanje. Odlicna umivalica koju cu svakako kupiti opet. Recenziju sam napisala OVDJE.

IMG_20160422_173453

Uz gel sam koristila i Look by Bipa cetkicu za umivanje ciju sam recenziju i usporedbu s eBay verzijom napisala OVDJE. Odlicna je i obozavam ju koristiti.

IMG_20160422_173508

Sljedeca dva favorita su Balea proizvodi, oba iz Urea asortimana. Prvi je krema za ruke a drugi okolocna krema. Uglavnom, obje kreme su namjenjene hidratiziranju koze i posao obavljaju savrseno. Svakako si pogledajte ukoliko vam je potrebna kremica za podocnjake ili ruke.

IMG_20160422_173516

Isprobala sam jako puno balzama za usne i do sada mi se nijedan nije svidio kao Biobazin Bee Balm s medom i dumbirom. Super njeguje moje usne, nije masan niti ljepljiv. Svakako proizvod vrijedan paznje.

IMG_20160422_173519

Za sljedeci favorit sam tek sada skuzila da je bio u favoritima za Veljacu. Rijec je o Essence Sheer and Shine ruzu i mislim da cinjenica da su mu ovo drugi favoriti govori dovoljno. Odlican je, na usnama je vise kao balzam i cesto posezem za njim.

IMG_20160422_173533

Makeup Revolution paleticu za obraze obozavam i dosta cesto ju nosim. Recenzija –> OVDJE.

IMG_20160422_173607

Osim rumenila iz paletice dosta cesto nosim i Catrice Defining blush u nijansi Think Pink. Jako lijepa nijansa i obozavam ova rumenila. Recenziju mozes pronaci OVDJE.

IMG_20160422_173549

Puno sam citala hvaljenje Maybelline Lash Sensational maskare. I nakon dugo vremena odlucila sam ju kupiti i isprobati. I odusevila me najvise zbog tog sto se ne trusi, cetkica mi se svida i traje bez problema cijeli dan.

IMG_20160422_173540

I zadnji favorit za ova dva mjeseca je I ♥ Makeup Naked Chocolate paleta sjenila. Ovo je moja treca MUR paleta i nekako mi se najvise svidjela. I iznutra i izvana je najljepsa. Recenziju mozes pronaci OVDJE.

IMG_20160422_173617

Napisite mi u komentarima sto ste vi najcesce koristile kroz ova dva mjeseca?

Nadam se da vam se post svidio.

Hvala vam na citanju i saljem vam puno poljubaca ♥

Ivana ♥

 

 

 

Oglasi

4 thoughts on “March & April favs.

  1. Imamo mi ovdje dosta zajedničkih favorita 🙂 Maybelline Lash Sensational maskara mi je vrh, a Catrice Think Pink sam jedno vrijeme često nosila, a onda sam ga zaboravila, ali sad si me sjetila na njega, a bit će odlično rumenilo za proljeće 🙂 Balea urea linija je jako hvaljena i baš sam si nedavno uzela kremu za ruke, nisam je još probala, ali nadam se da će mi odgovarati 😀

    Sviđa mi se

Komentiraj

