preparativa · Recenzije

Byphasse micelarna otopina [recenzija]

Veliki pozdrav svima!

Sve znamo koliko je vazno redovito skidanje sminke te samo ciscenje lica i njega nakon sto smo cijeli dan provele s puderom i raznim proizvodima na licu. Od samog pocetka mog sminkanja i ulaska u sami svijet sminke za skidanje iste koristim micelarne otopine. S njima mi je jednostavno najlakse ukloniti sav makeup. Isprobala sam do sada par micelarnih i mislim da sam napokon pronasla svoju THE micelarnu!

IMG_20160524_191933

Byphasse micelarna dolazi u velikoj providnoj boci s ruzicastim cepom. Cep se u potpunosti moze odvrnuti sto je za mene ogroman plus jer ju lako mogu preliti u neko manje pakiranje ukoliko idem na neko kratko putovanje.

IMG_20160524_192209

Princip otvaranja same boce ne znam bas objasniti, ali uglavnom na jednoj strani se nalazi jedna mala udubina na kojoj pise press i kad tu pritisnete ”iskoci” vam druga strana na kojoj je rupa za doziranje. Nadam se da razumijete o cemu pricam, u svakom slucaju pogledate slike ispod bit ce vam jasno 😀

IMG_20160524_192107IMG_20160524_192115IMG_20160524_192058

Po cijeni od cca 32 kn dobit cete 500 ml micelarne koje trebate potrositi u roku od 12 mjeseci sto je jos jedan razlog zbog kojeg volim ovu micelarnu. Vecinu je potrebno potrositi u roku od 6 mjeseci sto ja nekad ne uspijem jer se ne sminkam bas redovito i onda se uvijek bojim da mi micelarna ne stvori nered na licu, tako da veliki 👍 za 12 mjeseci.

Na sljedecoj fotografiji mozete procitati sto Byphasse obecava od svog proizvoda te nacin upotrebe:

IMG_20160524_191957

Miris micelarne je dosta blag i ugodan te se ne zadrzava dugo na kozi. Problemi koje sam ja do sada imala s micelarnima je to da mi je lice bilo ljepljivo nakon koristenja i da su me jako pekle oci. S ovom micelarnom nemam nijedan od tih problema, kad se osusi na licu nemam osjecaja ljepljivosti niti zatezanja. Ne stvara mi nikakve nerede na licu niti mi iritira oci. Prilikom prvog dodira s ocima osjecaj je bilo pomalo cudan, ali da su me pekle kao kod prethodnih micelarnih koje sam isprobala, nisu ni najmanje. Sada ju na ocima ni ne osjetim, kao da je obicna voda.

Sto se tice skidanja sminke, tu se takoder pokazala odlicna. Vecinu pudera uklonim s prvom blazinicom, nikad mi nije trebalo vise od tri blazinice da ga skinem, s tim da je treca bila gotovo i ne potrebna. Kada skidam sminku s ociju, natopim blazinicu, lagano ju pritisnem na kapak i zadrzim par sekundi. Zatim ju lagano povucem prema van. Skoro svo sjenilo ukloni u jednom potezu.

Da zakljucimo pricu, ovo je definitivno moja THE micelarna jer mi pruza sve sto od jedne micelarne trazim. Ne iritira mi oci, ne ostavlja ruzni ljepljivi trag na licu a uspjesno uklanja sav makeup. Osim toga, veoma je povoljna, za cijenu od 32 kn dobijete 500 ml – nizu cijenu a vecu kolicinu za micelarnu mislim da je nemoguce pronaci.

Sastav:

IMG_20160524_192026

Pisite mi: Jeste li isprobale ovu micelarnu? Koja je vasa THE micelarna?

Hvala vam na citanju! ❤️‍💋‍

ivana

6 misli o “Byphasse micelarna otopina [recenzija]

Komentiraj