preparativa · Recenzije

Rosal Macarons lipbalm: Vanilla [recenzija]

Veliki pozdrav drage moje!

Danasnji post posvecujem jednom novitetu na nasem trzistu. Obozavam macarons kolacice tako da cim sam na policama ugledala ovaj preslatki balzam znala sam da ce se cim prije naci u mojoj kosarici. I evo ga, vec ga uveliko koristim a danas cu vam prenjeti dojmove koje sam stekla.

img_20161204_142044

Osim vanilije dostupni su jos u dvije verzije: od jagode (rozi macaron) i borovnice (ljubicasti macaron). Kao sto mozete vidjeti za sebe sam odabrala zuti macaron tj. vaniliju ciji miris obozavam no uopce ne sumnjam da cu kad potrosim vaniliju kupiti i ostale ako nista radi dekoracije jer predivno izgledaju u tanjuricu na stolu 😀 . Za cijenu od 24,90 kn dobijete 4,9 grama balzama kojeg trebate potrositi u roku od 12 mjeseci.

Kao i vecina balzama dolaze zapakirani u preslatku kartonsku ambalazu s motivima preslatkih macaronsa. Sam balzam je pakiran u plasticnu ambalazu u obliku macarona. Pakiranje je dosta cvrsto i mislim da se nece bas lako razbiti. Pao mi je jednom niz stepenice i nema ni ogrebotinu 😛 .

img_20161204_142232img_20161204_142300img_20161204_142347

Na poledini kartona su sve informacije o balzamu ukljucujuci gramazu, sastav.. Tu je i slicica zečića koja ukazuje da proizvod nije testiran na zivotinjama sto je svakako veliki plus. Na fotografiji ispod mozete vidjeti sto proizvodac obecava od ovog proizvoda:

img_20161204_142135

Miris balzama je predivan, kao neki puding od vanilije. Lako se nanosi. Na usnama ostavlja sjajni finish, pomalo mozda i masnjikav ali izgleda kao da ste nanijele neko providno sjajilo za usne. Nije ljepljiv i predivnog je slatkog okusa da bih ga najradije kopala iz kutijice i jela. Tanje je teksture te se brzo upija tako da ga morate dosta cesto ponovno mazati.

img_20161204_142417img_20161204_142448

E sad ono najbitnije, hidratacija! Ja inace nemam zahtjevne usne, ukoliko ne koristim balzame vrlo lako se isuše ali prakticki mi bilo koji balzam odgovara ukoliko ga nanosim redovito. Usporedbe radi, najdrazi balzam mi je Biobaza Beebalm koji moje usne savrseno njeguje i hidratizira ih da su i najsuse na svijetu. Ovaj balzam je losiji od njega, mislim da mi ne bi ultra super suhe usne vratio u normalu tako brzo kao Beebalm ali mi je dobar za odrzavanje hidratizacije i mekoce. Za zimu svakako nije najsretnije rjesenje, tu cu ipak ostati vjerna Beebalmu, ali za toplije proljetno-ljetno vrijeme mislim da bi mi bio odlican.

Da zakljucimo pricu, pakiranje balzama je preslatko, divno mirise no malo je zakazao sto je hidratacije tice. Ukoliko nemate zahtjevne usne bit ce vam dobar no ukoliko vam se usne jako brzo isusuju te trebate ultra super njegu radije ga preskocite i sacuvajte si koju kunicu u dzepu.

Sastav:

img_20161204_142148

Napisite mi u komentarima kako vam se cini ovaj balzam? Jeste li isprobale? Koji je vas omiljeni balzam?

Hvala vam na citanju ❤

ivana

Oglasi

6 thoughts on “Rosal Macarons lipbalm: Vanilla [recenzija]

Komentiraj

