dekorativa · Recenzije

Essence The little X-Mas factory Conturing palette [recenzija]

Veliki pozdrav najdraze moje!

Bozic samo sto nije stigao, sve vec vrvi od ukrasa, pjesama, kolaca.. Obozavam Bozic! Kao i obicno, Essence je i ove godine izbacio Bozicnu limitiranu kolekciju koja mi se jako svidjela tako da sam si obavezno morala kupiti nesto. U mojoj kosarici se nasla ova preslatka paletica za konturiranje o kojoj cu vam danas natipkati par rijeci.

img_20161220_144110

Cijela kolekcija The little X-Max factory je inspirirana nadolacim nam Bozicem te sadrzi hrpu preslatkih proizvoda obucenih u Bozicno ruho. I punoo punooo sljokica! Trenutno je dostupna u Dm-u i Bipi (za Kozmo nisam sigurna) a sve proizvode te cijene mozete pogledati OVDJE.

Paletica za konture dolazi u jednostavnom cetvrtastom providnom pakiranju na kojem se nalazi naziv limitirane kolekcije. Pakiranje je dosta cvrsto te se cuje onaj ‘klik’ prilikom zatvaranja. Na poledini se nalazi naljepnica na kojoj su ispisane sve informacije o proizvodu kao i upute za pravilno konturiranje. Paletica je dostupna u jednoj nijansi naziva 01 Elf yourself.

img_20161220_143830img_20161220_143853

Za cijenu od 28, 90 kn dobit cete 9 grama proizvoda kojeg trebate potrositi u roku od 24 mjeseca od otvaranja. Veliki lajk za 24 mjeseca jer vecina proizvoda ima rok upotrebe od 12 mjeseci te ih uopce ne uspijem potrositi u tom roku 🙂

Sam proizvod je presladak i bas je ‘eye catching’. Pogledajte samo taj predivan reljef u obliku masnice. Preslatko i bas Bozicno ❤ .

img_20161220_143923img_20161220_144026

Tamnija nijansa na prvu djeluje matt no ako se dobro zagledate primjetit cete tu i tamo pokoju sitnu cesticu shimmera. Shimmer se na licu ne primjeti vec mu daje neku posebnu svjezinu. Nijansa se lako se nanosi i blenda. Lijepe je puderaste teksture te je jako mekana i njezna. Svida mi se to sto nije previse pigmentirana ni tamna pa necete zavrsiti s flekom na licu vec zbog njene nadogradivosti mozete postepeno dodavati proizvod do zeljenog inteziteta. Minimalno se trusi.

Highligter ne sadrzi previse shimmera kao vecina highligtera koje mozemo pronaci u drogerijama. Ima naravno sljokica ali ne sija se toliko. Meni to odgovara, imam mjesovitu kozu koja naginje ka masnoj i jako brzo prosijam.. dodajte tome jako shimmerasti highligter i imate lice koje sija kao Bozicno drvce. Ova nijansa mi bas lijepo naglasi jagodicne kosti a ne izgleda too much kad mi se lice zamasti. Veliki lajk! Takoder je lijepe teksture, mekana na dodir, lako se nanosi i blenda te se moze nadogradivati. Nesto se vise trusi u odnosu na tamniju ali nista pretjerano.

Obje nijanse jako lijepo izgledaju na licu. I dosta prirodno. Ja inace nisam ljubitelj kontura ali ovaj proizvod me odmah osvojio te ga redovito koristim. Trajnost mu je takoder dobra. Najduze sam ga nosila oko 6 sati i jos uvijek nije u potpunosi izblijedio. Nije bio toliko intezivan kao kad sam ga tek nanijela no jos uvijek se primjetio na licu.

Swatcheve mozete vidjeti na fotki ispod. Naneseni su u 2 poteza radi lakseg slikanja. Tamnija nijansa izgleda dosta realno dok svjetlija realnije izgleda na fotkama iznad. Uzivo nije ovako svijetla. Sto da vam kazem, u svadi sam s kamerom 😦

Sastav proizvoda mozete procitati OVDJE.

img_20161220_144503

Sve u svemu, proizvod mi se jako svida i drago mi je da sam ga uspjela uloviti. Za dlaku mi je umaknuo, bio je zadnji na stalku 😀 . Kao sto sam vec napomenula, nisam ljubitelj kontura i nisam bas vjesta u toj tehnici no ovaj proizvod se tako lako koristi da uspijem napraviti konture a da to lijepo izgleda 🙂

Napisite mi u komentarima kako vam se svida ova kolekcija? Jeste kupile sebi nesto od proizvoda iz ove kolekcije?

Hvala vam na citanju ❤

ivana

Oglasi

7 thoughts on “Essence The little X-Mas factory Conturing palette [recenzija]

Komentiraj

