dekorativa · Recenzije

Beauty UK Lips Matter no. 7 mauve your body [recenzija]

Pozdrav drage moje!

U zadnje vrijeme sam se navukla na pisanje recenzija pa vam tako i danas donosim jednu. Ako me pratite onda vjerojatno znate da sam pocetkom Studenog putovala u Zagreb i, kao i svaki put do sad, vratila sam se kuci s punim koferom beauty stvarcica koje su meni nazalost nedostupne. Medu njima se nasao i ovaj malisan o kojem cu vam danas natipkati par rijeci.

img_20161204_141354

Za pocetak da rijesimo osnovne informacije. Ovi tekuci ruzevi dolaze u providnom plasticnom pakiranju s matt crnim cepom. Jednostavnije ne moze a predivno izgledaju i svakako ce vam zapeti za oko. Aplikator je klasicni spuzvasti kosi kistic. Dosta je precizan i savrseno obavlja svoj posao. Ono sto mi se najvise svidjelo je to da je ruz bio umotan u celofan/foliju, whatever, koji ga stiti od tudeg kopanja po proizvodima u drogeriji. Ako ista mrzim onda je to kad kupim ruz (ili bilo koji drugi proizvod), dodem kuci i vidim da je sav umackan!

img_20161204_141231

U pakiranju se nalazi 8 g ruza kojeg trebate potrositi u roku od 12 mjeseci od otvaranja. Cijena koju cete izdvojiti za ovog ljepotana je 29, 90 kn. Dostupno je ukupno 10 nijansi (mozete ih sve pogledati ovdje) a ona koju sam ja izabrala za sebe je Mauve your body no.7.  Rijec je o njeznoj baby pink nijansi koja sadrzi mauve tonove (koje jako volim). Miris ruza je fantastican, mirise po bobicastom vocu i miris je toliko divan da bih pojela ruz!

Tekstura ruza je gusta i kremasta. Buduci da je rijec o tekucem ruzu iznenadilo me kako se apsolutno nimalo ne razlijeva u procescu nanosenja. Lako se nanosi na usne a pigmentacija je savrsena, toliko je bogata da sam nakon swatchanja jednostavno rekla wow i samo gledala koliko predivno izgleda. Potreban je samo jedan sloj kako bi se usne jednolicno prekrile. Suši se potpuno matt u roku od svega nekoliko sekundi, dok trepnes ruz je vec suh. Izuzetno je lagan na usnama da nekad i zaboravim da ga uopce nosim.

img_20161204_141310

Trajnost mu je takoder odlicna. Najduze sam ga nosila oko 5-6 sati i jos uvijek sam na usnama imala prekrasnu i bogatu boju gotovo kao i one sekunde kada sam ga nanijela. Pice prezivljava kao i laganija jela no nakon neceg masnijeg (kao npr burek, pizza) malo se izblijedi na sredini unutrasnje strane usana. Ukoliko vam se to dogodi svakako bih preporucila skidanje ruza u potpunosti i ponovno nanosenje. Nanosenjem novog sloja na vec postojeci ruz ostaje malo ljepljiv i mislim da se drugi sloj uopce ne osusi tako dobro kao onaj prvi kojeg nanosete na ”ciste usne”.

Nemoguce ga je skinuti obicnom vodom, cak i micelarnom ga ne skinem u jednom potezu. Moje usne nije isusio ali ja ni nemam pretjerano suhe usne i uvijek par minuta prije nanosenja ruzeva nanosim balzam (obicno Biobaza Beebalm). U svakom slucaju prije nanosenja bilo kakvog matt ruza obavezno nanesite balzam kako biste izbjegli isusivanje i isticanje suhih djelova sto je normalno kod svih matt ruzeva.

Sastav:

img_20161204_141147

Sve u svemu, za 30 kn dobivate fenomenalan proizvod kojeg cete obozavati! Imate moje najtoplije preporuke za ovaj proizvod, mislim da bolji ruz do sada nisam isprobala! Jedino sto mi se bas ne svida je izbor nijansi, mislim ove sve koje imaju u ponudi su predivne no ja bih malo vise nude nijansi. Kylie Janner nijansi sto ja volim reci, ili ‘my lips but better’ nijansi jer obozavam nositi takve nijanse i mislim da one svima pristaju. Na wishlisti jos imam i nijanse Shake your plum i Get your nude on za koje se nadam da cu ih se cim prije docepati 😀

Napisite mi u komentarima jeste li isprobale ove ruzeve? Kako su se vama svidjeli?

Hvala vam na citanju ❤

ivana

Oglasi

6 thoughts on “Beauty UK Lips Matter no. 7 mauve your body [recenzija]

  1. Ovo je moja boja! Divna je!
    Nisam jos nista od njih probala. Imala sam na umu ali kad sam usla u Kozmo i vidjela Auru(a dotad Vukovarski kozmo nije imao), nije bilo dvojbe.
    Ipak sam Auru kupila.
    A kada sljedeći put budem isla u Vu i Kozmo- kupit cu si koji ovaj ruz. 🙂

    Sviđa mi se

Odgovori

