Favoriti

Favoriti 2016: Dekorativa & kistovi

Veliki pozdrav svima!

Ostalo je tek nekoliko dana do kraja 2016 godine pa je vrijeme za sumiranje godine, donosenja odluka i zelja za 2017 a u blogosvijetu i izbor najboljih proizvoda 2016! Ove godine isprobala sam hrpu novih proizvoda koje prije nisam kupovala niti koristila. Kako to obicno biva, neki su nazalost bili promasaj dok sam u nekima uzivala i zasigurno cu ih koristiti jos dugo dugo. U danasnjem postu osvrcem se na najbolje dekorativne proizvode koje sam isprobala u 2016 a u nekim od sljedecih proizvoda pisat cu vam i o preparativi.

img_20161216_143334

Prvi proizvod kojeg sam obozavala i kojeg cu zasigurno kupovati jos je Catrice All matt plus tekuci puder. Zaista jedan odlican puder, jeftin, super prekriva, lagan na kozi, lijepo mi kontrolira sebum na licu.. Da ne nabrajam previse, bacite oko na OVAJ post u kojem sam vam natipkala njegovu recenziju i gdje mozete pronaci sve informacije o njemu. Jedina mana mu je sto ljeti po velikim vrucinama oksidira i bude dosta narancast pa ga svakako preskocite za vrijeme ljeta, ali za jesenski-zimski-proljetni period dusu dao!

img_20161216_143739

Sljedeci proizvod je takoder od brenda Catrice a rijec je o Catrice korektoru tocnije tekucoj kamuflazi. Ovo je prvi korektor kojeg sam ja potrosila i kupila ponovno! I kupit cu ga jos 100 puta! Zaista je odlican, ima super prekrivanje, vodootporan je, dugorajan.. o njemu sam vam detaljno pisala u OVOM postu pa skicnite ako vas zanima.

img_20161216_143913

Zatim sam izabrala Rimmel Stay matte puder u kamenu. Obozavam ovaj puder i koristim ga svakodnevno. Jako mi se svida kako izgleda na licu, lijepo mi fiksira korektor i puder, dobro mi drzi sebum pod kontrolom.. O njemu jos nisam pisala no svakako planiram a vi ukoliko ga jos niste isprobale imate moje preporuke.

img_20161216_144104

Sljedeci proizvod kojeg sam obozavala koristiti je jos jedan Catrice proizvod. Ovog puta rijec je o Catrice Defining blush rumenilima u nijansama Think pink i Legend-berry. Moram priznati da mi je Think pink malo draze i vise koristeno jer nekako ljepse pristaje mom tonu koze no ni ovo ljubicasto zaista nije zapostavljeno. Obozavam ova rumenila i zbilja mi je zao sto se sada mogu kupiti samo u Mulleru jer bih ja jos punooo punooo nijansi. O njima sam vam tipkala OVDJE pa svakako bacite oko.

img_20161216_143647

Idemo dalje, ove godine sam pocela malo redovitije nositi ruzeve i proizvode za usne sto prije nisam nikako voljela. Moja dva najdraza ruza ove godine bila su Essence iz nude kolekcije u nijansi Cool nude i novi matt ruz u nijansi Purple power. O ljubicastom ruzu sam tipkala OVDJE i mislim da je to jedan od najboljih proizvoda koje je Essence ove godine obacio u svoju ponudu dok je Cool nude nazalost izbacen iz asortimana i bas ce mi biti zao kada ga potrosim jer ga jako volim.

img_20161216_143823

Sljedeci proizvod je maskara. Definitivno najbolja maskara koju sam do sada isprobala je Maybelline Lash sensational. Jako mi se svida trajnost maskare kao i izgled koji daje mojim trepkama. Obozavam ju i svakako ce se jos dugo nalaziti u mojim kozmetickim torbicama.

img_20161216_143954

Zatim imam Avon bazu za sjenila koja je moja omiljena baza. Necu puno brbljati o njoj jer je post vec predugacak, obozavam ju a sve o njoj mozete pronaci OVDJE.

img_20161216_144023

Kad sam vec izdvojila najdrazu bazu za sjenila moram izdvojiti i najdraza sjenila. Moja definitivno najljepsa i najkoristenija paleta je MUR Iconic 3 koja je odlican dupe za Naked 3 paletu. Kod svih MUR paleta koje sam do sad isprobala sjenila su apsolutno predivna, super pigmentirana.. za manje novca mislim da se bolje i kvalitetnije palete ne mogu naci! Osim Iconic palete obozavala sam i I ❤ Makeup Naked chocolate paletu koja takoder ima predivna sjenila a o njoj sam vam pisala OVDJE.

img_20161216_144318img_20161028_170253

I za kraj svu tu sminku trebamo necim i nanijeti pa sam izdvojila nekoliko mojih najdrazih kistova. Apsolutno najdrazi kistovi su mi Look by Bipa kistovi za puder, rumenilo i kist za blendanje sjenila. Ove kistove imam vec godinama, kupila sam ih kad sam se tek pocela sminkati i za mene boljih nema! Jos uvijek su u savrsenom stanju, super mekani i svakom tko god ima Bipu u blizini preporucujem da ih isproba jer su odlicni, nisu skupi, kvalitetni i traju zbilja godinama.

img_20161216_145542

Sljedeci kistovi koje volim su kineski kistovi, prvi je kopija Real techniques s eBaya i o njemu sam vam pisala OVDJE. Iako sam imala neke problemcice (mozete procitati u postu) s njim jos uvijek se dobro drzi iako sam ga koristila gotovo svaki dan i oprala 300 puta od tada. Osim njega obozavam kopiju Zoeva kistova s Rosegal stranice. Najdrazi su mi kabuki kist za tekuci puder i kosi kist za rumenilo. O ovim kistovima sam vam pisala OVDJE.

img_20161216_145630

Obozavala sam i Essence kistice za sjenila, tocnije kist za sjenilo, kist za blendanje i kist za eyeliner. Zbilja super jeftini i odlicni kistovi. Planiram kupiti jos po jedan primjerak. O njima sam pisala OVDJE.

img_20161216_145751

I posljednje, obozavam i nekoliko Essence kistova iz limitiranih kolekcija. Prvi je kist za bronzer iz Make me pretty kolekcije o kojem sam pisala OVDJE (moli se Essence da ovaj kist uveze u svoju redovnu kolekciju, hvala) i veliki kabuki kist iz Secret party kolekcije koji je najmeksi kist kojeg sam ikada isprobala!

img_20161216_145846

I za sam kraj, medu najbolje sam odlucila uvrstiti i Brushegg. Dosta je cura pisalo kako im je premal, kako s njim ne mogu oprati svoje kistove itd itd.. Ne bih se bunila da je ”jaje” malo vece ali nije toliko malen da se s njim ne moze raditi. Obozavam ovo cudo jer mi olaksava pranje i ispiranje kistova i koristim ga pri svakom pranju kistova. Njega sam narucila s eBaya za neki dolar i pol i u savrsenom je stanju nakon skoro 2 godine koristenja a ukoliko se unisti svakako cu cim prije nabaviti novi jer ne mogu zamisliti pranje kistova bez njega!

img_20161216_145916

I eto to su bili svi moji dekorativni proizvodi + kistovi koje sam obozavala tokom 2016 godine.

Napisite mi u komentare koji su vasi najdrazi proizvodi koje ste koristile tokom 2016? Imamo li neke zajednicke favorite?

Hvala vam na citanju ♥

ivana

Oglasi

2 thoughts on “Favoriti 2016: Dekorativa & kistovi

  1. Imamo dosta zajednickih favorita kao sto su: Maskara od Maybelline, Stay Matte od Rimella, Essence ruz Matt Matt Matt 02 nijansa, taj korektor cu definitivno probati od Catrice, a trenutni koji obozavam je Maybelline Age Rewind i predivan je. Takoder me interesiraju ta rumenila od Catrice predivno izgledaju. Lijepo napisan blog :-), lajkam ❤🤗

    Sviđa mi se

Odgovori

