fashion

OOTD: Crazy, stupid, you and me (Rosegal kaput + sal)

Veliki pozdrav drage moje!

Danas vam pisem jos jedan outfit post, ovog puta jedan zimski s nekoliko proizvoda s Rosegal shopa (klik klik). Za sebe sam izabrala preslatki crveni kaputic i sivi sal. U nastavku cu vam pokazati kako sam ih iskombinirala s odjecom iz svog ormara te kako su mi se svidjeli navedeni artikli.

20170102_134914

Kaput sam narucila na OVOM linku. Trenutna cijena mu je 27,46$. Dostupan je i u drugim bojama koje mozete pogledati OVDJE. Zaista ne kuzim ovu razliku u cijeni ali dobro :/ . Na linku odaklen sam ja narucila mozete vidjeti da je kaputic na fotografijama dosta taman, bas takvog sam ja i zeljela no vise mi se cini da sam dobila kaputic s ovog drugog linka gdje je u ponudi vise boja jer je boja slicnija tom crvenom kaputu. Ah, jesam zakomplicirala ovu recenicu..

Uglavnom, kaputic je dosta lagan i svakako zahtjeva deblji dzemper ili nesto slicno ispod inace cete se smrznuti. Dakle dosta je tanak i svakako bi vise odgovarao nekom kasnom jesenskom ili ranom proljetnom razdoblju.. Materijal je predivan, ugodan i mekan i prije svega mislim da je kvalitetan. Kapa je pricvrscena gumbima tako da se svakako moze skinuti ako vam se tako vise svida.

20170102_13561120170102_13541520170102_13531320170102_135206

Sal je nazalost trenutno out of stock no ukoliko opet bude dostupan moci cete ga naruciti OVDJE. Za njega sam izdvojila 6,43$. Rijec je dakle o salu koji je pleten u krug i nosi se tako da ga dva puta omotate oko glave. Mozete naravno i jednom pa da vam visi no meni se puno vise svida ovako kako sam ja nosila. Sal je jako lijepo uraden, topao je sto je najvaznije. Jedina mala zamjerka ide na sivanje ovih gumbica sa strane koje je jako jako lose. Meni su odmah otpala dva gumbica, no iglu i konac znamo sve koristiti pa to i nije toliki problem.

20170102_13570620170102_135057

  • Kapa: Mohito
  • Sal: Rosegal
  • Majica: New Yorker
  • Traperice: H&M
  • Kaput: Rosegal
  • Cizmice: CCC

Nadam se da vam se svidio ovaj kratki post.

Napisite mi u komentarima svidaju li vam se ovakvi postovi? Kako vam se svidaju stvarcice koje sam izabrala za sebe?

Hvala vam na citanju ♥

ivana

Oglasi

6 thoughts on “OOTD: Crazy, stupid, you and me (Rosegal kaput + sal)

Komentiraj

