Wishlists

2017 fashion wishlist

Veliki pozdrav drage moje!

Nakon sto sam vam u proslom postu natipkala svoju beauty wishlistu za 2017 godinu (klik klik), odlucila sam isto napraviti i s odjecom i modnim detaljima. Buduci da vec duze vrijeme suradujem s Rosegal shopom (klik) i prepreprezadovoljna sam njihovom odjecom, odlucila sam bas na tom shopu potraziti inspiraciju i izabrati nekoliko komada odjece koji mi trebaju i koje bih voljela imati u svojoj kolekciji. Kao i makeup, rascistila sam si ormar u potpunosti i izbacila sve sto ne nosim tako da sad imam neke rupe u ormaru i ovo su neke stvarcice koje bih trebala kupiti.

picmonkey-collage

Prva stvar koja mi treba jesu majice kratkih rukava. Bacila sam sve iznosene i unistene majice i  sad mi dosta majica treba, ljeti znam presvuc i po 2-3 majice dnevno tako da meni majica kratkih rukava nikad nije viska. Godinama sam nosila samo bijele majice s natpisima i zaista sam ih imala masu. Sada zelim kupiti nekoliko crnih, sivih i mozda modrih.. jer u zadnje vrijeme bas dosta nosim tamniju odjecu a i dosadile su mi malo bijele. Na Rosegalu zaista ima majica s odlicnim natpisima koje mi se jako jako svidaju i svakako cu si naruciti koju. Pizza is my bae je vec narucena jer pizza uistinu i je moj bae i to svi moraju znati! 😛

picmonkey-collage2

PIZZA AWKWARD SARCASM

Sljedeci artikli koje zelim naruciti jesu dzemperi. Dzempere prije skoro da uopce nisam ni nosila tako da nemam ih bas puno a u zadnje vrijeme ih bas jako volim tako da ih trebam jos u svom ormaru. Moj izbor su ova dva koji su malo tako siri i komotniji a imaju puno zanimljivih detalja. Osim dzempera trebam i crne traperice. Vise pta sam ulovila sebe da nadem neku lijepu majicu ili dzemper i pomislim samo ‘kako bi ovo super stajalo na crne trapke’. Mislim da nema vise dileme da obavezno trebam jedne u ormaru.

picmonkey-collage4

DZEMPER 1 DZEMPER 2 TRAPKE

Dalje, zelim si kupiti bomber jaknu. Nema neke potrebe nego eto, zanimljiva mi je i svida mi se kako stoji. Voljela bih ju naci u sivoj boji ali ako i ne nadem ova bordo je odlicna. I jos nesto sto cu si obavezno morati kupiti je debela zimska jakna. Moja stara je dosta iznosena i unistena i zbilja trebam novu.

picmonkey-collage7

BOMBER JAKNA JAKNA

Zatim imam nesto sto jako jako volim a doslovno nemam ni jedno u ormaru. Rijec je o maxi haljinama. Ne znam kako sam dosla do toga da nemam nijednu u ormaru ali eto i to se desilo i sad trebam nove. Ove tri su mi bas slatke, pogotovu ova u boji breskve tako da svakako si budem narucila koju.

picmonkey-collage1

HALJINA 1 HALJINA 2 HALJINA 3

Sljedeci artikli koje trebam jesu kupaci kostimi. Naravno njih cu kupovati tek u svibnju, lipnju ali moram ih napomenuti 😀 Svi moji kupaci su ili izblijedjeli ili mi vise uopce ne pristaju pa obavezno pred ljeto moram kupiti barem jedan novi. Ova dva su mi zapela za oko, pogotovo ovaj preslatki cvjetni visokog struka. Mozda si cak i njega narucim kad dode vrijeme za narucivanje kupaceg.

picmonkey-collage6

BIKINI 1 BIKINI 2

Zatim zelim jednu sivu torbu. Vec duze vremena trazim sivu torbu i ne znam zasto ne mogu ju nigdje naci. Ova mi se jako svida jer je ful jednostavna, nije prevelika a opet je nekako zanimljiva. Osim torbe zelim si i mali kozni ruksak. Ovaj tu glumi samo jer na ovom shopu nema onakvog kakvog ja zelim 😛 . Nisam se jos odlucila dal zelim bijeli ili crni ruksak tako da mozete mi slobodno napisati u komentarima sto vam se vise svida, bijela ili crna fejk koza.

picmonkey-collage5

TORBA RUKSAK

I posljednje, trebam suncane naocale! Imam hrpu naocala ali sve su vec ili slomljene ili izgrebane.. nemam nijedne bas lijepe da idu na sve i da su nosive. Ove dvoje su mi se svidjele no jos cu istraziti malo i po eBayu i po drugim shopovima prije narucivanja. Ja sam jako zahtjevna kad su torbe i naocale u pitanju jer sam ful izbirljiva i kad si zamislim nesto pokusavam naci nesto sto slicnije tome. Pored naocala je jedan cupavac, jedan privjesak kakvog vec duze vrijeme trazim. Imala sam ga davno no raspao se sav jadan i htjela bih sad novog da ga mogu nositi na ruksaku kojeg narucim 🙂

picmonkey-collage8

NAOCALE 1 NAOCALE 2 PRIVJESAK

I eto to je sve sto bih si trebala ove godine kupiti. Bit ce tu naravno jos stvari jer tko se ikad drzao wishliste i kupio samo stvarcice koje je stavio na wishlistu. Uglavnom, nadam se da vam se ova WL svidjela, da ste mozda pronasle neki artikal koji bi vama dobro dosao u ormaru.

Napisite mi u komentarima sto si vi trebate ili zelite kupiti ove godine?

Hvala vam na citanju ♥

ivana

Oglasi

2 thoughts on “2017 fashion wishlist

Komentiraj

