preparativa · Recenzije

Body & Soul bath boombs [recenzija]

Veliki pozdrav svima!

Vjerujem da su vam svima za oko zapele loptice za kupanje od Lush-a. Kako i ne bi kad internet bruji o njima a videi na kojima vidimo topljenje kuglice u kadi jednostavno ocarava. Iako sam vise za tusiranje i nikad si ne punim kadu, morala sam isprobati ovu vrstu proizvoda. Buduci da nisam bas osoba koja ce potrositi 50 kn za jednu Lush lopticu, u Mulleru sam pronasla ove Body & Soul loptice koje su puno jeftinije pa sam ih odlucila isprobati.

img_20161115_131219

Loptice dakle mozete kupiti u Mulleru a cijena jedne loptice je oko 15-16 kn, izgubila sam racun pa ne znam tocno. Dostupne su u vise vrsta tj boja a ujedno i mirisa. Ja sam za sebe izabrala zutu s mirisom vanilije i badema i ljubicastu s mirisom orhideje i brazilskog oraha. Kolicina proizvoda kojeg dobijete je 170 g sto je oko prilike velicine kao teniska loptica. Upakirane su u prozirnu foliju preko koje je crna etiketa na kojoj imate sve informacije o samom proizvodu.

Na fotografiji ispod imate upute za koristenje te sto proizvodac obecava od svojih loptica:

img_20161115_131355

Kada lopticu izvadite iz folije prvo sto cete primjetiti je njen savrsen miris. Zaista predivno mirisu. Dosta su cvrste i nema sanse da ih zgnjecite rukama ili slomijete na bilo koji nacin (vjerujete pokusavala sam). Kada ih ubacite u kadu, loptice se okrecu, plutaju na povrsini vode ispunjavajuci ju bojom i mirisom. Oko 10 minuta joj je potrebno da se u potpunosti rastopi tako da ukoliko ste nestrpljive kao ja predlazem da lopticu ubacite u kadu dok nalijevate vodu jer cete se pojest dok docekate da se ona istopi.

Jako mi se svidio taj proces otapanja loptice u kadi tako da sam i to morala dokumentirati. Prva fotka je nakon par sekundi loptice u kadi dok je druga kad se loptica vec skoro otopila. Ispricavam se zbog losijih fotki ali svjetlo u kupaoni mi je koma!

img_20170117_181812img_20170117_182313

Ono sto mi se nije svidjelo je to sto uopce nema mjehurica 😦 . Ovo malo sto je vidljivo na fotki nestane odmah cim udete u kadu tako da ukoliko zelite mjehurice i nesto cime cete se ekšli okupati kupka je neophodna. Boja je zbilja predivna i miris je predivan ali brzo izlapi. Nije nesto sto se prosiri po cijeloj kupaonici kao sto mi se dogada s nekim gelovima za tusiranje. Iskreno, za 16 kn nisam ocekivala neki spektakl ali kad su na proizvodu vec naznaceni mjehurici voljela bih da ih je bilo. Nadam se da su Lush loptice bolje po pitanju mirisa i mjehurica jer ako nisu zbilja ne razumijem cemu tolika strka oko njih.

img_20161115_131259img_20161115_131239

Sve u svemu, sam proces otapanja loptica u vodi mi je zanimljiv. Ali, s obzirom da uz svaku lopticu obavezno morate koristit neku vrstu kupke ili gel za tusiranje kako biste se okupali, mislim da je stalno koristenje ovih loptica nista drugo nego pustanje novca kroz odvod. U redu mi je kupiti povremeno lopticu kada se zelite malo opustiti i pustiti mozak na pasu. Napravite si kupku i zavalite se sat vremena u kadu no ovo je svakako proizvod bez kojeg se moze i kojeg sigurno necu pod obavezno kupovati. Za 16 kn svakako mozemo kupiti gel za tusiranje kakav god hocemo i tusirati se mjesec dana 🙂

Sastav:

img_20161115_131416

Napisite mi u komentarima volite li vi loptice za kupanje? Jeste li isprobale ove Body & Soul? Kako su se vama svidjele?

Hvala vam na citanju ♥

ivana

Oglasi

10 thoughts on “Body & Soul bath boombs [recenzija]

Komentiraj

