Nails

Essence We are… in love lak za nokte [recenzija]

Pozdrav drage moje!

Iako ih jako volim nemam bas obicaj pisati o lakovima za nokte! Razlog tome je sto se lakici jednostavno pogube u moru drugih planiranih postova ili jednostavno ne stignem sve lijepo pofotkati i ispisati. Ove godine zbilja to zelim promijeniti i zaista zelim stvoriti i jedan ‘nokto kutak’ na ovom blogu jer lakici su ipak moja prva dekorativna ljubav i ne zelim ih zapostavljati.

img_20170302_144416

 

Za ovaj nokto post odlucila sam napisati recenziju jednog sivića iz nove Essence limitirane kolekcije We are… Iako je kolekcija vec skoro na odlasku, kod nas se pojavila prije mozda nekih 10ak dana pa zbog toga i ovaj post malo kasni. No dobro..

U ovoj kolekciji nasla su se tri laka za nokte: sivi, ruzicasti te berry-bordo nijansa. Kako imam i previse ruzicastih i tamnih nijansi a neko duze vrijeme sam bila u potrazi za lijepom sivom nijansom moj izbor je, kao sto mozete vidjeti, pao na sivilo.

img_20170302_143035

 

Dolazi u standardnoj Essence LE bocici s crnim cepom. Cijena laka je 16,90 kn a kolicina koju dobijete je 10 ml. Lak bi se trebalo potrositi u roku od 36 mj od datuma otvaranja.

Naziv same nijanse ovog laka je 01 I have grey-t times with you i rijec je predivnoj sivoj nijansi hladnog podtona. Na nekim osvjetljenjima izgleda pomalo maslinasto no ja joj to ne zamjeram.

img_20170302_143204

Lak je dobro pigmentiran te vec s jednim slojem mozete postici ravnomjerno nanosenje no za bogatu nijansu kao u bocici bolje je nanijeti 2 sloja. Jako brzo se susi, tek za par minutica su svi slojevi bili suhi.

Ne znam za vas ali meni se puno vise svidaju Essence lakovi iz limitiranih kolekcija nego oni iz stalne kolekcije. Jednostavno su mi nekako puno ljepse teksture i dosta su mi trajniji. Trajnost ovog lakica je 3-4 dana sto je meni sasvim dovoljno. Jedino sto bih u ovim LE lakovima voljela je ona siroka plosnata cetkica iz gel kolekcije lakova. Mada je i ova cetkica dobra jer se vrlo lako i uredno s njom mogu nalakirati nokti.

img_20170302_143254

Da zakljucimo pricu obozavam ovaj lak, nijansa mi je predivna i dosta ju nosim u zadnje vrijeme. Lijepa, siva, nekako neutralna a opet nekako posebna u odnosu na crvene i ljubicaste koje najcesce nosim. Evo i izbliza kako izgleda na mojim noktima!

img_20170302_144234img_20170302_144434

Napisite mi u komentarima jeste li isprobale sto iz We are… kolekcije? Volite li vi lakove? Kako vam se svida ovaj?

Hvala vam na citanju ♥

ivana

Oglasi

4 thoughts on “Essence We are… in love lak za nokte [recenzija]

Komentiraj

