Kistovi i alati

Spuzvice za makeup: Ebelin, Hello beauty, Body & soul [mini recenzije i usporedba]

Pozdrav drage moje!

Danas vam napokon pisem dugo obecan post o makeup spuzvicama koje imam u svojoj kolekciji. Ne znam za vas ali ja ih obozavam i uvijek sam u potrazi za novima. Do sada sam isprobala nekoliko vrsta te ih trenutno u kolekciji imam tri koje cu vam u ovom postu pokazati, napisati svoje misljenje o njima te ih usporediti.

IMG_20170121_134807

Sve spuzvice dolaze u providnim kutijicama od mekane plastike na kojima su sve informacije o proizvodu. Kao sto mozete vidjeti, baby roza spuzvica je od Ebelina (dm, cca 25 kn), koraljna je Hello beauty (Bipa, cca 25 kn) dok je ruzicasta Body&Soul (Muller, cca 20 kn). Sad kad smo rijesile misteriju koja je koja spuzvica mozemo preci na same recenzije.

IMG_20170121_134921

Ebelin spuzvica

Zapocet cu sa spuzvicom za koju smatram da je najbolja! Za razliku od ostalih spuzvica, ebelinovoj je izrezan vrh te ima jednu ravnu povrsinu. Osim ove vrste dostupna je u jos 2 verzije: standardni oblik beauty blendera te ona koja je sužena u sredini (nadam se da znate na kakvu mislim). Cak je i ovako suha dosta mekana no vlazna spuzvica je zbilja nesto predivno! Naraste duplo i toliko je mekana, barsunasta, bas pod prstima mozete osjetiti koliko je prozracna iznutra.

PicMonkey Collage
Lijevo suha spuzvica, desno vlazna

Jedino sto mi se ne svida kod nje je to sto skuplja dosta prasine na sebe kada je suha te kada ju natopite vodom te iscijedite u rukama, poprima ovakav oblik:

IMG_20170121_135816

No i to se da rijesiti, jednostavno ju stisnem u rucnik i kako voda iz nje izlazi ponovno se vraca u prvobitni oblik.

Sto se tice nanosenja proizvoda na lice, ukoliko zelite lagane slojeve makeup-a i lagano prekrivanje ova spuzica je po meni savrsena! Sto se tice nanosenja tekuceg pudera nije bas najsretnije rijesenje jer (kao i svaka spuzvica) upije dosta proizvoda, ali ako tekuci puder nanesete prstima ili kistom onako ugrubo te onda blendate spuzvicom dobit cete jako lijep prirodan finish, savrseno stapanje s kozom i dosta tanak ujednacen sloj pudera. Osim toga odlicna je za blendanje korektora bilo tekuceg ili kremastog kao i nanosenje rumenila ili highligtera na lice sto do sada nisam nikad nanosila sa spuzvicama.

Hello beauty spuzvica

Sto se tice ove spuzvice, uvijek sam s njom bila u nekom love-hate odnosu. Ne znam zasto ali nekako mi nije legla. Nije tvrda, kada ju smocite naraste duplo i dosta je mekana no kada ju stiskam imam osjecaj kao da je nesto tvrdo unutar same spuzvice (ne znam jel to samo kod mog primjerka, javite mi u kom dal je i vama takva). Vjerojatno se taj sredisnji dio ne namoci dovoljno ili sto ja znam ali jednostavno mi nije tako prozracna niti je lijepe teksture kao Ebelin spuzvica. Nekako mi se cini da je puno vise ”plasticna” u usporedbi s Ebelinom.

PicMonkey Collage1
Lijevo suha spuzvica, desno vlazna

Sto se tice nanosenja proizvoda na lice, puder kako sam god pokusala nanijeti rijetko kada mi se dogodilo da sam bila zadovoljna nanosom pudera s ovom spuzvicom. Jednostavno ne ide, dok mi korektor mogu rec dobro nanese. Od Ebelina mi je bolja u tome sto ne upija toliko pudera/korektora u sebe ali nazalost ne stapa ga s kozom toliko lijepo kao Ebelin.

Body & soul spuzvica

Ovo je spuzvica koja me iskreno jako jako razocarala. Teksturom izgleda dosta obecavajuce no grozna je. Cak su i neke spuzvice s eBaya bile mekse od ove. Kada ju smocite ne naraste gotovo nimalo te je i dalje jako tvrda. Nadala sam se da ce se s vremenom smeksati no nazalost to se nije dogodilo. Pokusala sam ju par puta koristiti no nazalost s njom ne mogu nista izblendati 😦

PicMonkey Collage2
Lijevo suha spuzvica, desno vlazna

Na fotkama ispod mozete vidjeti usporedbu suhih i mokrih spuzvica sto se tice velicine. Ebelin i Hello beauty su poprilicno jednake dok je Body & soul jako zakazala.

PicMonkey Collage3
Gornja fotka suhe spuzvice, donja vlazne

I jos jedna fotka na kojoj mozete vidjeti vlazne spuzvice u svojoj ambalazi te mozete najbolje ocijeniti koliko one u stvari narastu.

IMG_20170121_140523

Mislim da mozete i same pretpostaviti da bez obzira na mane (prasinu i cudan oblik kada je mokra), Ebelinovu spuzvicu smatram najboljom i mislim da kvalitetom definitivno odskace od ostale dvije spuzvice. Sto se tice starih verzija Ebelin spuzvica nijednu od njih nisam isprobala ali ako mene pitate, ovo je definitivno najbolja spuzvica koju sam do sada isprobala i svakako cu ju kupiti ponovno kada se ova raspadne. Hello beauty mislim da necu kupovati ponovno dok Body & soul zaobilazim u najsirem luku. Voljela bih jos isprobati Real Techniques spuzvicu za koju sam citala jako puno pozitivih recenzija kao i originalni Beauty blender jednog dana! 😀

Napisite mi u komentarima volite li vi spuzvice za makeup? Jeste li isprobale koju od ovih? Vas dojam?

Hvala vam na citanju ♥

ivana

Oglasi

10 thoughts on “Spuzvice za makeup: Ebelin, Hello beauty, Body & soul [mini recenzije i usporedba]

  1. imam dosta spužvica s eBaya, pa hello beauty 2 kom, jedna iz onog srca (best friends ili kako) i jednu sam ovako kupila i Body&Soul.
    hello Beauty koju sam samostalno kupila je odlična,ali ova iz srca je koma- potrgala mi se i poderala nakon svega mjesec dana korištenja. nije mi iste kvalitete kao i ona što se sama kupuje.
    body&soul je tvrda prvih 15-20 puta korištenja,a kasnije bude aj ok,ali nije to to.
    ebelin nisam probala,alii.. sad želim 😀

    Sviđa mi se

  2. Ja sam od početka bila očarana tim beuaty blednerima kada su postali hit i prva mi je bila upravo Hello beauty spužvica i jako sam zadovoljna,baš sam nedavno kupila novu ,ali ovaj puta ljubičastu hhh najviše volim utapkavati korektor s njom jer mi baš da lijep finiš,dok za puder nekad koristim kist ,a nekad nju sve zavisi od toga koliku prekrivenost želim.

    Sviđa mi se

  3. Imam ih i ja par, imam stariju verziju iz dm-a i mogu reci da je katastrofa kao i ova iz mullera.
    Imam i Aurinu i RT i oba dvije su mi ok. Aurina je malo tvrda od RT, RT mi je najbolja. A original jos nisam za sada probala.

    Sviđa mi se

Komentiraj

