Uncategorized

Products I regret buying #3

Pozdrav svima!

Nakon nekog vremena ponovno se skupila mala hrpica proizvoda koji su me na neki nacin razocarali ili sam ih kupila pa ih jednostavno ne koristim i zalim novce za njima. Ovo je treci ovakav post, prethodne mozete procitati OVDJE i OVDJE! Ne volim pisati o proizvodima koji mi ne odgovaraju jer svatko preferira drugacije stvari i mozda su nekima od vas ovi proizvodi super. Ali eto, ovakve postove smatram veoma korisnima jer volim ih citati i proucavati i ”vagati” hoce li mi neki proizvod odgovarati ili ne. Zbog toga i ih i volim pisati, mozda vam ustedim koju kunu 😀

IMG_20170322_152526

Prvi proizvod koji mi se nije previse svidio jesu Body & soul bombice za kupanje. Pisala sam o njima OVDJE. Jednostavno sve sto ucine jest da se rastope u vodi (sto izgleda zanimljivo prvih par minuta, kasnije smori), oboje vodu i daju joj mirisa. Nema obecanih mjehurica i uz njih svakako trebate koristiti gel za tusiranje ili neku kupku kako biste se uopce okupali. Mislim da je 15 kuna za obojenu vodu previse. Naravno ne bih bombice koristila za svako kupanje ali eto ne daju mjehurice, uz njih se svakako treba koristiti jos proizvoda tako da meni se bas i nisu svidjele. Vaniliju nisam uopce koristila, vjerojatno cu je pokloniti nekoj od vas u nekom giveawayu pa mozda se vama svide vise nego meni. 🙂

IMG_20170322_152710

Sljedeci proizvod kojeg ”regretam” je Catrice Velvet matt lip cream u nijansi Hazel-Rose royce. Nijansa je predivna, obozavam ju i nosila bih ju apsolutno svaki dan. Problem je formula ovih matt tekucih ruzeva koji nit su matt nit su tekuci ruz. Dosta su sjajni a formula je dosta providna, neravnomjerno se nanosi.. izgleda vise kao sjajilo za usne nego kao ruz. Na usnama traje dosta kratko a koliko se sjecam na pakiranju je navedeno da je rijec o dugotrajnom proizvodu. Jako mi je zao sto ga moram uvrstiti ovdje jer su sve nijanse zbilja jako lijepe i planirala sam ih kupiti apsolutno sve no nazalost necu. Iskreno se nadam da ce Catrice poraditi na formuli i zbilja izbaciti lijepe tekuce ruzeve.

IMG_20170322_152742

Dalje, imam Cien BB kremu u nijansi light. Primjetila sam da dosta vas voli ovu BB kremu tako da vjerujem da je problem u mojoj kozi 🙂 Meni se lice uzasno masti od ovog, vec nakon sat vremena sam sva masna. Bez obzira na to imala primer ispod ili ne, imala puder u prahu preko ili ne.. uvijek sam masna! Krema sama po sebi nije losa, lijepo ujednaci ten, prekrije neke manje nepravilnosti ali eto meni ne odgovara. Osim toga nikako ne mogu podnijeti njen miris koji me iskreno asocira na pelene, ne znam zasto ali eto pelene mi prve padnu na pamet kada ”njusnem” ovu kremu..

IMG_20170322_152859

IMG_20170322_152940

Sljedeci proizvod je mozda najvece iznenadenje u ovom postu a rijec je o Makeup Revolution Flawless matte paleti. Paleta je zbilja lijepa, nijanse u panovima su divne, dovoljno je pigmentirana, lijepo se blenda, pakiranje je predivno.. ALI, moj problem s ovom paletom su previse slicne nijanse! U panovima se razlikuju, rekli bi kao nijedna nije ista ali na ocima se ta razlika uopce ne primjeti. Dakle jako puno sjenila je na ocima potpuno isto. A najgore od svega je to sto gotovo sve ove nijanse sjenila vec imam u Essential mattes 2 paleti, tako da sam prakticki kupila paletu koju vec imam samo u drugoj ambalazi. Osim toga na EM2 paletu sam se vec previse navikla tako da ovu zbilja rijetko koristim.. Obje mi definivno ne trebaju tako da ovu vjerojatno budem proslijedila.

IMG_20170322_152603

Dalje imam nekoliko makeup alata, razocarala me i Body & Soul spuzvica za makeup koja je uzasno tvrda, nista se s njom ne moze izbledati. Apsolutno nista. Jako los proizvod, cak su i neke eBay verzije bile bolje od nje, spominjala sam ju OVDJE gdje sam usporedila par spuzvica koje sam do sada isprobala pa bacite oko na taj post.

IMG_20170322_153107

Zatim imam jedan set kistova za oci koji je grozan. Dlacice su uzasno tvrde i krute, oko da si iskopam s njima. Pisala sam vam o njemu OVDJE i ponovit cu jos jednom da ga zaobilazite. Dosta cura mi se jos javilo da su dozivjele isto s istim setom tako da mislim da nije problem samo u mom primjerku. Ovi kistici su vec odavno u smecu pa koristim fotku od prije 😀

img_20161013_151141

I posljednji proizvod koji me razocarao jesu ovalni kistovi za makeup! Vise puta sam se opekla na to da super razvikani proizvodi inace i nisu bas toliko dobri kako se prica a ako se mene pita ovi kistovi su jedni od tih proizvoda. Ne znam za vas ali ja s ovim ne uspijem izblendati nista, vecinom sve ostaje cakey i nista se ne stapa s kozom kako bi trebalo. Vec puno puta sam ih ponovno prala i koristila i ne ide pa ne ide. Pisala sam o ovim kistovima OVDJE gdje sam o svakom napisala par rijeci pa ukoliko vas zanimaju bacite oko.

IMG_20170322_153208

I eto drage moje to bi bilo sve za ovaj post! Hvala Bogu proizvoda nema puno i nadam se da ih ni ubuduce nece biti previse. 🙂

Napisite mi u komentarima kupnju cega ste vi pozalile? Jeste li isprobale koji od ovih proizvoda? Vas dojam?

Hvala vam na citanju ♥

ivana

Oglasi

12 thoughts on “Products I regret buying #3

  1. Nisam, ali ne volim baš bb kreme, nezz kakve su ove cien, čula sam da je ova tamnija više narančasta boja, garnier mi je ok bila, ali niveina užas, jaako teška i masna, inače su im proizvodi super, ali ovo mi baš i nije bilo nešto. Meni su odlične hello beauty spužvice ❤ te jessup kistovi :), nisu loši ni essence i ovi novi iz avona 😀 ne koristim puno šminke, više preparata za tijelo i lice, ulja, kreme, serume i to. Super mi je ovo novo od max factora rumenilo 🙂 aa najbolji tuš za oči mi je Bourjois Liner Pinceau, imala sam neki essence prije pa mi nije nešto, a ovaj je savršen, niišta se ne razmazuje i tako je postojan.

    Sviđa mi se

  2. Ova Cien BB krema izgleda jako bogato, ja masna ju nikako ne bih koristila xD A ovalni kistovi, ma to je užas živi… Još ja gledam kak ih svi hvale, airbrushed finish, moš mislit, možda s onima koji koštaju čitavo bogatstvo, ali ovakav jedan kao i ti imam i ja i katastrofa je, sav puder mi ostane na površini lica, niš ne izblenda :/

    Sviđa mi se

  3. Super post. Jako poucno. Sto se tice spuzvica za makeup samo koristim RT spuzvicu i realno nema joj protivnika osim naravno Beauty blendera. Slicne sam kupila cetkice preko Ebaya kao replika Zoeve ali su tvrde ocajne i odvratne. Zavrsile u kanti za smece. 🙂

    Sviđa mi se

  4. Nisam isprobala ove proizvode, a najvjerojatnije ni neću, jednom sam se opekla na ebelin spužvicu za blendanje i nakon toga uopće nisam kupovala spužvice. Manija ovalnih kistova me nije zahvatila, na svu sreću. 😀 U posljednje vrijeme razočarala me Artdeco peel off baza za nokte, Mixa micelarna otopina za suhu kožu, Aveov aceton s hibiskusom i još neke stvari, ali trenutno se ne mogu sjetit.

    Sviđa mi se

Komentiraj

