dekorativa · Recenzije

Essence My must haves paleta i refili [recenzija]

Veliki pozdrav drage moje!

Napokon se tipkamo nakon 100 godina te sam presretna sto u pretrpanom rasporedu uspijem uloviti malo vremena za sebe. Kava, lagana glazba u pozadini i blog! Za one koji nisu jos upoznati (ako takvi postoje), prilikom ”smjene” proizvoda u Essence asortimanu pojavili su divni refili sjenila kao i palete za popunjavanje. Iskreno, ovo mi je bio najzanimljiviji novitet kojeg sam pod obavezno morala isprobati 🙂 Pa eto, sad kad je sve lijepo testirano napokon cu vam prenjeti i dojmove koje sam stekla.

IMG_20170501_104600

Krenimo od refila. Svi panovi se nalaze u malim crnim preslatkim ambalazama s prozirnim poklopcem koji se lako skida. Prilikom kupnje dodatno je upakirano u kartonsku kutijicu na kojoj mozete pronaci osnovne informacije o proizvodima. Trenutno su u ponudi 20 razlicitih nijansi sjenila koje mozete kupiti u svim drogerijama. U Mulleru se jos mogu naci rumenila, bronzer, highlighter, puder u kamenu te puderi za usne. Cijena svih refila je 12,90 kn bez obzira koji se proizvod nalazio u panu. Kolicina koju dobijete je 1,7 grama te ju trebate potrositi u roku od 18 mjeseci. 

Za sebe sam za pocetak izabrala 3 proizvoda, shimmerasto sjenilo u nijansi 02 All I need, matt sjenilo u nijansi 07 Mauvie-time! te matt rumenilo u nijansi 02 cosy rosy. 

IMG_20170501_104818IMG_20170501_104840IMG_20170501_104617IMG_20170501_104645

U ponudi su takoder dostupne dvije razlicite palete, manja za 4 refila (sve drogerije, 12,90 kn) te veca za 8 refila (samo Muller, 16,90 kn). Za sebe sam uzela vecu jer poznavajuci sebe necu moci stati na samo 4 refila 😀 Paleta je jednostavna a predivna. Crna pozadina s providnim poklopcem te My must haves natpisom. Dosta je kvalitetna i cvrsta. Kada se zatvara cuje se klik i nema straha od otvaranja same od sebe. Takoder, lako se otvara, necete polomiti nokte otvarajuci ju.

IMG_20170501_104944IMG_20170501_105012IMG_20170501_104712

Princip stavljanja sjenila u paletu je nikad laksi, samo skinete poklopac te sjenilo lagano pritisnete u rupu u koju zelite. Sjenila lijepo sjednu unutra i nema sanse da ispadnu! S druge strane, pomocu udubljenja pored svake rupice lagano ih mozete izvaditi te rotirati kako vam najvise odgovara. S druge strane, u koliko ne zelite kupovati paletu, sve proizvode naravno mozete cuvati i kao mono sjenila.

IMG_20170501_105035IMG_20170501_105059IMG_20170501_105115IMG_20170501_105216

Odmah da vam kazem da sam ostala odusevljena ovim proizvodima! Sjenila su toliko divna, mekana, njezna, puderasta, pigmentirana!!! Mislila sam da ce matt sjenilo malo zakazati ali to se nimalo nije dogodilo. Shimmerasto je zivot! Osim sto je nijansa predivna, tako se lako nanosi i fenomenalno je pigmentirano. Super lako se nanose i blendaju i s bazom traju cijeli dan! Nosila sam ih oko 8 sati najduze i jos uvijek je sve bilo na mjestu.

Prva stvar koja me zasmetala kod rumenila je ono matt u nazivu dok u samom panu mogu vidjeti sljokica. Ali.. Ta pokoja sljokica se na licu uopce ne primjeti vec mu daje neku lijepu svjezinu i blistavost. Takoder je divne tekture, lijepo pigmentiran, lako se nanosi i blenda. Trajao mi je oko nekih 4-5 sati. Nijansa je takoder jako lijepa, njezna.. Nije ni breskvasta ni koraljna.. bas nekako rosy kako i naziv same nijanse kaze.

Evo i swatchevi da vidite kako divno izgledaju. Naneseni su u 2 poteza radi lakseg slikanja bez ikakve baze ispod.

IMG_20170501_105455

Iako mi je paleta sada pomalo pusta ne sumnjam da cu je ubrzo popuniti ovim divotama. Sjenila su ta kojima sam posebno odusevljena i kojih cu svakako uzeti jos jos i jos! Bas i ne kupujem mono sjenila zbilja mi se jako svida princip slaganja neceg svog, neceg sto je unikatno i posebno. I najbolje od svega, kad nam se potrosi omiljena nijansa ne moramo ponovno kupiti cijelu paletu vec samo odredeni pan kojeg zamijenimo 😀

Ako jos uvijek dvojite dal ih trebate isprobati ili ne vjerujte mi MORATE! Necete pozaliti ❤

Napisite mi u komentarima jeste li isprobale ova sjenila? Planirate li? Kakav je vas dojam?

Hvala vam na citanju ♥

ivana

Oglasi

Komentiraj

