New in

New in #9 ~Veljaca – Svibanj

Veliki pozdrav drage moje!

U danasnjem postu osvrcem se na proizvode koje sam kupila tokom zadnjih nekoliko mjeseci, tocnije od Veljace do Svibnja. Naslo se tu svega po malo, od preparative do dekorative preko beauty alata.. Dugo vremena se trudim ne kupovati ono sto mi ne treba i ne gomilati proizvode te kao sto vidite poprilicno mi uspijeva s obzirom da mi je trebalo cak 4 mjeseca da sakupim dovoljno proizvoda za New in (yaaaay meee!!). Sto sam to sve skupila proteklih nekoliko mjeseci te kako mi se svidjelo mozete procitati u nastavku!

IMG_20170523_171338

Kao i obicno, zapocet cu s preparativom. Prvi na redu su gelovi za tusiranje kojih sam kupila jako puno no vecina je vec u empties vrecici te ih necu ovdje spomenuti. Trenutno koristim ova 2 Balea, Choco love je vec stari favorit koji je cak bio medu favoritima godine (klikni OVDJE ako te zanimaju) dok je Jamaica Vibes novi limitirani koji prebrutano mirise po ananasu! Big like!

IMG_20170523_170610

Zatim sam kupila novu Loreal Elseve Extraordinary clay liniju za njegu kose koju obozavam! Proizvodi super funkcioniraju jedni s drugima, divno mirisu, super prociste kosu i dugo je odrzavaju svjezom i cistom. Uskoro cu vam pisati nesto vise o njima.

IMG_20170523_170543

Dalje, po nemam pojma koji put sam kupila Balea sampon za kontrolu vlasista kojeg apsolutno obozavam i svima preporucujem ukoliko imate problema s peruti. Tu je i Balea vazelin kojeg koristim za njegu ruku i usana i mnogo lajkam!

IMG_20170523_171030

Zatim sam u Dm-u naletjela na akciju 1+1 gratis na Rexona dezice te sam si uzela ova 2 roll-ona. S njima imam neki love-hate odnos. Love iz razloga sto divno mirisu i super odrzavaju svjeze pazuhe a hate iz razloga sto ostavljaju jaaako puno mrlja po odjeci koje se nedaju oprati 😦 Ako znate neki trik za uklanjanje mrlja od dezica s majica svakako javite.

IMG_20170523_170900

U kosarici se nasao i Nivea Invisible dezic koji mi je odlican te stalni favorit, Balea dezic za obucu!

IMG_20170523_170820

I to je sve sto se tice preparative. Znam da je jako malo za 4 mjeseca no skupila sam ratnu zalihu raznih proizvoda kojih se zelim rijesiti te iz tih razloga pokusavam ne kupovati vise preprativnih proizvoda 🙂

No dobra strana toga je sto sada prelazimo na dekorativu koja je vjerujem svima mnogo zanimljivija za citanje 🙂

Za pocetak, sklopila sam svoju prvu beauty suradnju s Essence kozmetikom te na testiranje dobila nekoliko proizvoda: Blush play paleta rumenila*, Instant matt tekuci puder*, Shine shine shine sjajilo za usne*, Volume stylist maskara*, Colour correcting tekuci korektor*, Glow and care i Colour boost lakovi za nokte*. Jos jednom od srca hvala dragoj Matildi na divnim proizvodima koji uskoro dobivaju svoje recenzije. Naravno, naslo se tu i nesto za vas te uskoro ocekujte neko darivanje 🙂

IMG_20170523_170304

Zatim sam kupila jos nekoliko Essence proizvoda. Prvi je My must haves paleta s refilima o kojoj sve mozete saznati u recenziji OVDJE. Kupila sam i jedan refil iz LE live, laugh, celebrate ovo je nijansa T.G.I.F, te Colour correcting tekuci korektor u rozoj nijansi.

IMG_20170523_170405

I evo jos nekoliko Essence proizvoda (ovaj post komotno moze imati naslov Essence haul). Prilikom ”smjene” proizvoda u asortimanu ugrabila sam 3 the velvets sjenila za oci koje obozavam i jako mi je zao sto ih vise nema za kupiti. U kosaricu sam takoder ubacila i 2 laka za nokte u nijansi 4ever young. Ovo je bila moja omiljena Essence crvena nijansa, potrosila sam 3-4 bocice ovog laka i morala sam napraviti malo zaliha s obzirom da ga vise necu moci kupiti 😦

16508775_765042806981631_8725889764231333675_n

Dalje, imam i 2 palete sjenila. Prva je The Balm Nude tude paleta za koju ste sve vec vjerojatno cule. Obozavam ju, predivna je, presavrsena! Sljedeca paleta je Catrice the Nude blossom iz nove kolekcije Proljece ljeto 2017, pisala sam vam o njoj OVDJE!

IMG_20170523_170456

I posljednja fotka dekorative, u Mulleru sam ulovila Misslyn Beach please bronzer i Glow for it highligter iz Pop up your makeup kolekcije. Moram priznati da sam odusevljena ovim proizvodima te vam uskoro tipkam nesto vise o njima! Zatim sam kupila Maybelline Baby skin primer i Cien olovku za usne koje jos nisam posteno isprobala te ne mogu jos reci nista konkretno 🙂

IMG_20170523_170127

I za kraj imam nekoliko setova kistova.

Prvi je ovalni set kistova s Zaful-a kojim sam jako razocarana. Zasto? Klikni OVDJE i saznaj!

IMG_20170312_144440

Zatim imam RT sculpting set dupe s Dresslily-a kojeg obozavam. Vise o njemu mozes saznati OVDJE!

IMG_20170312_142144

Nasao se tu i jedan set kistica za oci o kojem sam tipkala OVDJE!

IMG_20170312_143418

I za kraj, kupila sam 2 Essence kista, kist za nanosenje sjenila i kist za blendanje. Ovo su 2 Essence kistica koje najcesce koristim te sam ih pozeljela imati i u novom ruhu. O svim Essence kistovima sam tipkala OVDJE.

IMG_20170523_171553

I to je sve! Znam da je proizvoda mozda malo ali eto, zbilja se trudim ne gomilati. Nadam se da vam se proizvodi svidaju te da ste mozda pronasle nesto sto biste zeljele isprobati.

Napisite mi u komentarima jeste li isprobale koji od ovih proizvoda? Za koje proizvode zelite recenzije?

Hvala vam na citanju ♥

ivana

*PR proizvodi

Oglasi

3 thoughts on “New in #9 ~Veljaca – Svibanj

  1. Predivni proizvodi. Essence stvarno ima super stvari. Maskare su mi najbolje nesto sto proizvode. TheBalm obozavam, a ta paleta je odlicna. Nisam znala da Misslyin ima tu kolekciju trebam provjeriti izgleda jako zanimljivo. Predivan post❤️

    Sviđa mi se

Komentiraj

