dekorativa · Recenzije

Essence Colour Corecting Liquid concealers [recenzija]

Pozdrav drage moje!

Oduvijek sam voljela korektore, kako ”obicne” tako i one u boji za colour corecting. Do sada sam isprobala vise vrsta kremastih korektora u boji, ali iskreno sam uvijek htjela takve tekuce korektore zbog lakseg nanosenja, blendanja.. Cim sam ih vidjela na popisu noviteta za ovu sezonu odmah sam znala da cu ih pod obavezno isprobati 🙂 U nastavku mozete procitati kako su mi se svidjeli!

IMG_20170420_152602IMG_20170420_152543

Korektori dolaze u ‘sjajilo za usne ambalazi‘ koja je vrlo prakticna za ovakve proizvode. Aplikator je taman velicine i super je lako s njim baratati. Jedina mala zamjerka za ambalazu je stoper koji je dosta uzak i jako malo proizvoda izlazi na aplikatoru. Potrebno je dakle vise puta uzimati proizvod iz bocice kako biste na lice nanijele dovoljnu kolicinu. Za cijenu od cca 25 kn dobit cete 5 ml proizvoda kojeg trebate potrositi u roku od 12 mjeseci.

IMG_20170420_153007IMG_20170420_152803

Korektori dolaze u 3 nijanse: 10 Pastel pink – pastelno roza nijansa cija je zadaca posvijetliti i ‘razbuditi’ umornu kozu. 20 Pastel yellow – njezno zuta za prekrivanje tamnih krugova te 30 Pastel green* – mint nijansa za prekrivanje crvenila! Kao sto mozete vidjeti ja imam nijanse 10 i 30. Razlog zbog kojeg nisam kupila zutu nijansu je taj sto nemam problema s tamnim krugovima te sam ovu nijansu uvijek preskakala u paletama korektora.

IMG_20170420_152638IMG_20170420_152655

Tekstura korektora je vrlo lagana, gustoca joj je taman i nije teska na licu. Super se blenda i traje dosta dugo. Ono sto je najvaznije – funkcionira! Mislim da je ovo prvi zeleni korektor kojeg sam isprobala da lijepo neutralizira crvenilo a da s njim ne izgledam ko vanzemaljac 😀 !

IMG_20170420_153118

Iako je rijec o bojama, sve se jako lijepo stopi s kozom i te boje ne mozete ni vidjeti. Mislim da je zeleni idealan za pristice kao i za ostalo crvenilo ukoliko imate rumenije obraze npr. Svakako zelim napomenuti da ovo nije korektor za prekrivanje vec samo za neutraliziranje tako da preko njega svakako trebate nanijeti puder ili obican korektor kako biste sve prekrile. Ali ondje gdje inace nanosim 2 sloja pudera radi crvenila ili pristica s ovim korektorom nanosim jedan 🙂

Rozi mi je takoder odlican. Za njim posezem kada se ne naspavam 😀 . Iznenadilo me koliko zapravo razbudi kozu. Nanosim ga na podocnjake ispod obicnog korektora i odusevljena sam rezultatima. Takoder mi je potrebno dosta manje obicnog korektora kada ovog malca nanesem ispod. Zelim jos reci da se ne uvlaci u borice.

Napisite mi u komentarima jeste li isprobale ove korektore? Vas dojam? Planirate li ih isprobati?

Hvala vam na citanju ♥

ivana

 

Oglasi

8 thoughts on “Essence Colour Corecting Liquid concealers [recenzija]

Komentiraj

