Random textovi

What’s in my shower 2.0

Priznajem! Volim čeprkati po tudim stvarima! Jednostavno me zanima kakve tko proizvode koristi te cesto puta tako otkrijem dosta proizvoda koje vjerojatno nikada ne bih primjetila na policama. Prije dosta dugo vremena sam vam pokazala svoju kupaonsku druzinu i kako je post super prosao (dakle i vi volite pregledati tude stvari 😛 ) a i dosta se stvarcica promijenilo u mojoj rutini, odlucila sam vam natipkati jedan novi i pokazati vam na sto sve trenutno mozete naletjeti pod mojim tusem.

41

Prva stvar na koju cete naletjeti su naravno gelovi za tusiranje. Trenutno imam u pogonu cak 3 gela. Balea Jamaica vibes, Fa Mystic momenst te Coconut milk. Sto se tice gelova tu nisam zahtjevna, bitno mi je samo da se operem 😀 i vecinom ih biram po mirisima! Ipak, Fa gelovi su mozda cak i najdrazi 🙂

IMG_20170716_100706

Gelove za tusiranje uvijek koristim u kombinaciji sa spuzvicom. Na fotki je Ebelin spuzvica za koje smatram da su najeftinije a najizdrzljivije spuzvice za kupanje.

IMG_20170716_101134

Nakon sto se otusiram vrijeme je za piling tijela kojeg obavljam Balea piling gelom od narance i mente. Ovaj piling mi je okej ljeti dok mi je zimi kada mi se koza jako peruta preslab. Zimi volim koristiti Ziaja pilinge o cijoj sam vam cokoladnoj verziji pisala OVDJE. Nakon pilinga ne smijem zaboraviti i gel za intimno pranje, volim koristiti Cien-ov s aloe verom!

IMG_20170716_100741

Nakon svega toga slijedi depilacija. Ovdje se nije bas puno promijenilo jer uvijek koristim iste proizvode, Balea muska pjena za brijanje ultra sensitive te Balea britvice koje su iz neke ljetne limitirane kolekcije i ne valjaju za nista! Puno bolje su one roze iz redovne kolekcije pa vam preporucam da ove jednostavno preskocite.

IMG_20170716_100855

Osim proizvoda za njegu tijela tu je i hrpica proizvoda za njegu kose. Trenutno koristim Loreal Extraordinary Clay liniju koja mi je odlicna te cu je svakako nastaviti koristiti. Pisala sam vam o njoj OVDJE.

IMG_20170716_100933

Osim Loreal proizvoda u stalnom pogonu je i Balea sampon za kontrolu vlasista koji je jedini sampon koji mi pomaze kada je perut u pitanju. Odlican odlican odlican! Tu je i Balea serum za dugu kosu s uljima kojeg nanesem na kosu lagano posusenu rucnikom.

IMG_20170716_101007

I posljednji proizvodi koje mozete pronaci pod mojim tusem jesu mazalice za tijelo. Tu su Ziaja maslac s mirisom masline kojeg obozavam! Pod obavezno je tu i Balea kremica za poslije depilacije ciju sam vam recenziju tipkala OVDJE.

IMG_20170716_100810

I to bi bilo sve sto trenutno mozete pronaci ispod mog tusa!

Napisite mi u komentarima sto se nalazi pod vasim tusem? Koristimo li neke iste proizvode?

Hvala vam na citanju ♥

ivana

 

Oglasi

4 thoughts on “What’s in my shower 2.0

Komentiraj

